Navigace

Recenze nejlepších her založených na poloze GPS: Seznam 5 oblíbených her všech dob

Už vás nebaví stejné staré videohry, které vás drží přilepené k obrazovce? Chcete tedy zahodit gauč a zatřást tím? No, tam venku je svět her, který vás dostane do pohybu! Ano, tyto konkrétní hry založené na poloze používejte GPS zařízení, které vám pomůže najít skvělá místa na mapách a vytvořit ze skutečného světa vaši herní desku. Tyto hry vám umožní prozkoumat vaši čtvrť a chytit virtuální padouchy nebo se spojit s přáteli na honbě za pokladem! Kromě toho mohou být tyto hry ještě fantastickější díky rozšířené realitě, která na vaši obrazovku přidá fantastické věci, jako jsou mimozemšťané nebo kreslené postavičky. Pokud tedy hledáte zábavný způsob cvičení a zároveň proměňte své město v obří hru, zde jsou ty nejlepší hry založené na poloze, které stojí za to vyzkoušet!

Nejlepší hry založené na poloze GPS

Část 1. Co je hra založená na poloze?

Než se seznámíme se seznamem her, pojďme se nejprve ponořit do přesné definice a použitelnosti zmíněného druhu her.

Definice

Hry založené na poloze, známé také jako geohry nebo hry s podporou polohy, jsou jako aplikace, které promění váš telefon na skvělou honbu za pokladem. Jak bylo zmíněno výše, tyto hry používají GPS vašeho telefonu, aby zjistily, kde se ve skutečném světě nacházíte. Poté hra tyto informace vezme a učiní jejich součástí. To znamená, že čím více se pohybujete venku, tím více můžete hrát a postupovat ve hře. Představte si, že virtuálně prozkoumáváte obří mapu, kde se ulice, parky a památky stávají součástí herního světa.

Jak to funguje?

Zde je trik, jak získat více nápadů o tomto druhu hry a o tom, jak funguje. Hra využívá GPS vašeho zařízení a další informace o poloze, jako jsou Bluetooth nebo QR kódy, aby přesně zjistila, kde se nacházíte. Může vás poslat na pátrání po skrytých virtuálních příšerách v parku nebo možná super vylepšení schovaná u památky, protože používá GPS vašeho telefonu jako vestavěný detektor mapy pokladu. Když se s telefonem přiblížíte ke správnému místu, hra ví, že jste na lovu, a dá vám odměny! Některé hry založené na poloze to navíc posouvají o krok dále díky rozšířené realitě, která využívá fotoaparát vašeho telefonu k zobrazení skutečného světa, ale se skvělými virtuálními příšerami nebo věcmi přidanými na vaši obrazovku přímo tam, kde právě stojíte.

Část 2. 5 nejlepších her založených na umístění, které si musíte stáhnout ještě dnes

1. Pokemon Go

Pokémon Go je jako král lokačních her. To je důvod, proč se dostává na vrchol našich seznamů a seznamů ostatních. Tuto hru si můžete stáhnout zdarma z vašeho obchodu s aplikacemi. Abychom to dále představili, Pokemon Go je lovecké dobrodružství mimo skutečný svět. Když se procházíte po svém městě, vámi vybraná postava na obrazovce telefonu se také pohybuje a prozkoumává digitální mapu. A při tomto průzkumu najdete divoké Pokémony, kteří se potulují kolem a čekají, až je chytíte! Tady je věc: Musíte hodit své Poke Balls, abyste je chytili. To je konečný cíl: chytit všechny Pokémony, které najdete!

Gps hra Pokemon Go

2. Zombie, běžte!

Jedna z nejlepších her založených na poloze, kterou musíte zvážit, je Zombie Run! Tato super cool běžecká hra promění vaše běhání nebo jízdu na kole ve vzrušující zombie dobrodružství! Jak se dalo očekávat, tato hra využívá GPS vašeho telefonu ke sledování toho, kde běžíte ve skutečném světě. Jak se pohybujete, příběh se odehrává ve vašich sluchátkách, doplněný strašidelným sténáním a sténáním zombie, které vás pronásledují. Chcete znát své poslání? To znamená předběhnout virtuální zombie a sbírat zásoby, abyste pomohli svým kolegům, kteří přežili, zpátky na základnu po cestě! Stejně jako první hru si můžete stáhnout Zombies, Run! zdarma z jejich webových stránek nebo z obchodu s aplikacemi, který používáte.

Gps hra Zombie Run

3. Harry Potter: Wizards Unite

Chcete vstoupit do světa kouzelníků? Harry Potter: Wizards Unite je hra pro váš telefon, která vám to umožní. Tato hra využívá skvělou technologii k propojení herního světa se skutečným světem a umožňuje vám prozkoumat ulice vaší čtvrti. To magicky přemění místa na Bradavice a další slavná místa Harryho Pottera. Kromě toho se naučíte kouzla, která vám ministerstvo kouzel posílá, a dokonce můžete na skutečných místech lovit ingredience k vaření lektvarů. Nejlepší na tom je, že se také můžete spojit s ostatními hráči a bojovat s padouchy, řešit složité výzvy a stát se skutečným kouzelnickým mistrem.

Gps hra Harry Potter

4. Ingress

Další na vašem seznamu nejlepších her založených na poloze GPS je Ingriss Prime. Je to jako původní hra, která každého vzrušuje hraním dobrodružství mimo svůj telefon. Je od stejného výrobce Pokemon GO a Niantic. V této hře se stanete tajným agentem, kde si můžete vybrat stranu, The Enlightened nebo The Resistance. Tato hra samozřejmě používá GPS vašeho telefonu, aby vám ukázala skvělá místa ve městě, a tam se odehrává akce.

Gps Game Ingress

5. Knightfall AR

Zde je Knightfall AR, skrytý klenot v Obchodě Google Play, abychom dokončili náš seznam.! Tato hra s rozšířenou realitou využívá luxusní technologie, aby se herní svět objevil na obrazovce vašeho telefonu, jako ve vašem pokoji. Váš telefon však musí být super cool a musí mít něco zvaného ARCore, aby fungoval co nejlépe. Každopádně v této hře se ujmete role statečného templářského rytíře, který brání město Acre před obrovskou armádou, která chce ukrást super svatý pohár zvaný Svatý grál.

Gps hra Knightfall

Část 3. Jak předstírat polohu pro hraní her pouze pro iOS

Zatímco se tolik věnujete těmto rozšířeným hrám, přijde čas, kdy vás napadne ze zvědavosti předstírat svou polohu. Tak proč se již neseznámíme se skvělým nástrojem zvaným imyPass pro změnu polohy iPhone to vám pomůže předstírat vaši polohu? Tato úžasná aplikace vám umožňuje předstírat, že jste někde jinde na svém telefonu. Je to skvělý herní nástroj, protože si můžete vybrat jakékoli místo na zeměkouli jako svou falešnou polohu. Navíc má dokonce vestavěnou mapu, stejně jako ta ve vašem telefonu. Přesunutím vaší skutečné polohy v modré tečce můžete vybrat své nové falešné místo. Ve skutečnosti existují různé způsoby, jak pomocí této aplikace změnit svou polohu, například Upravit polohu, která vám umožní vybrat konkrétní místo; režim One-stop, který vám umožní vybrat si místo a zůstat tam; Režim více zastávek, který vám umožní předstírat, že se pohybujete mezi místy, a režim joysticku, který vám umožní ovládat falešnou pěší cestu na mapě. To znamená, že je to perfektní pomocník pro předstírání vaší polohy. Viz rychlý průvodce níže.

Krok 1

Stáhněte si aplikaci do telefonu a připojte ji k počítači pomocí kabelu.

Krok 2

Výběr Upravit umístění na rozhraní, jakmile budete vyzváni.

Gps Game Location Changer
Krok 3

Najděte své falešné místo vyhledáním místa, za které chcete na mapě aplikace předstírat, a poté aplikaci spusťte!

Upravit umístění hry GPS

Nejčastější dotazy.

• Je Landlord hra založená na GPS?

Ano, Landlord je hra založená na GPS. Využívá data GPS založená na skutečných polohách.

• Existuje hra, která používá Mapy Google?

Několik her používá Mapy Google, například Pokémon GO a Harry Potter: Wizards Unite.

• Jak mohu hrát hry GPS bez pohybu?

Pokud chcete hrát hry GPS bez pohybu, použijte nástroje jako spoofing GPS nebo aplikace pro změnu polohy.

Závěr

Tento článek vám představil pět nejlepších GPS hry založené na poloze. Pokud máte rádi rozšířené hry, klidně si je vyzkoušejte sami. Ještě jedna věc: Pokud potřebujete změnit svou polohu, abyste maximalizovali herní zážitek, použijte imyPass pro změnu polohy iPhone!

Penny Warren
Penny Warren

Penny Warren, senior editor z imyPass, se specializuje na software MS Office. V jejích příspěvcích naleznete profesionální návody a řešení softwaru MS Office.